Пошук
Close this search box.

Поосні ваги EVEREST 20t (0,6*0,9)D – історія створення

Weighing in motion truck axle scales EVEREST 20t (0,6×0,9)D

Хочемо поділитися історією про те коли, чому і як з’явилися наші перші автомобільні поосні ваги EVEREST – з чого починали та до чого дійшли.

 

Десь у 2010 році ми продали кілька автомобільних ваг для повісного зважування. Ці ваги складалися з двох алюмінієвих площадок (вагових платформ) з гумовими пандусами, вагового контролера з АЦП та ноутбука з програмним забезпеченням. На сьогодні такі ваги дуже популярні та активно продаються по всьому світу. Кожна вагова платформа це монолітний тензодатчик невеликої висоти. Виробники цих вагових платформ наголошували (і продовжують це робити зараз) на тому, що цим вагам не потрібно спеціально підготовлене місце і завдяки малій висоті їм достатньо невеликих пандусів. У процесі експлуатації виявилося багато проблем.

 

  1. Платформи потрібно дуже добре фіксувати на абсолютно рівній та твердій поверхні. Це означає, що без підготовки майданчика не обійтися.

 

  1. Кабелі між платформами та ваговим контролером повинні бути захищені та сховані від наїзду автомобільних коліс або будь-якого іншого випадкового механічного пошкодження. Це означає, що просто закріпити платформи недостатньо, необхідно також надійно захистити кабель від можливих пошкоджень.

 

  1. Завдяки тому, що ваги на кілька сантиметрів вищі за рівень проїжджої частини, це сильно збільшує похибку зважування. До того ж невеликі розміри платформи ускладнюють водіям автомобілів проїхати саме платформами та не промахнутися. На практиці це означає, що повторюваність результатів зважування і точність таких ваг дуже часто настільки низька, що втрачається сенс їх використання. Доводиться ставити відбійники (направляючі) і вирівнювати поверхню ваги з проїжджою частиною – або заглиблювати платформи або підіймати під’їзні шляхи до рівня платформ.

 

  1. Ремонтопридатність ваг дорівнює «нулю». Якщо випадково пошкодити кабель біля основи платформи, то доведеться замінювати платформу. А це приблизно половина вартості ваги.

 

Після отримання такого досвіду ми вирішили, що продовжувати продавати такі ваги не можна. Але ідея поосного зважування не полишала нас. Довелося розробити осьові ваги з урахуванням отриманого досвіду. В результаті вийшли міцні, ремонтопридатні ваги з розміром платформ 90 на 60 см. Ваги монтуються у спеціальні монтажні рами, які йдуть у комплекті з вагами. Ваговий контролер теж довелося розробити спеціально для цих ваг. Не з першого разу вдалося розробити правильний алгоритм обробки сигналу, який надходить від тензодатчиків. Але в результаті вдалося досягти дуже гарної точності. Похибка ваг зазвичай не перевищує 0,5%. Це при тому, що автомобіль проїжджає через ваги без зупинок.

Перші поосні ваги EVEREST було зроблено та продано у 2012 році на піщаний кар’єр. Ці ваги досі продовжують точно зважувати завантажені піском автомобілі.

З того часу конструкція ваг кілька разів піддавалася модернізації. Щоразу ми збільшували міцність при тій самій вазі конструкції. На сьогодні ми дійсно пишаємося отриманим результатом.

ПОДІЛИТИСЯ

ХОЧЕТЕ, МИ ЗВ'ЯЖЕМОСЯ З ВАМИ?

Вкажіть необхідну контактну інформацію і ми обов’язково зв’яжемося з вами найближчим часом